Najčastejšie otázky
Ako posielame tovar?
Tovar odosielaný z nášho e-shopu je riadne zabalený a vydaný na dlhú cestu priamo k vám. Tovar odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS alebo Packeta. Pre doručenie bicykla môžete využiť aj rozvoz Sadesport. Viac informácii sa dozviete tu.
Ako posielame bicykle?
Bicykel, ktorý si objednáte u nás na e-shope, si môžete nechať doručiť prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS alebo dovozom SADESPORT. Prostredníctvom GLS-ky vám príde zabalený v krabici, bude nastavený, nebude mať však namontované predné koleso, riadidlá, a ak sú súčasťou bicykla pedále, tak ani pedále. Tieto chýbajúce časti je však jednoduché namontovať aj v domácich podmienkach. Pripravili sme pre vás inštruktážne video k montáži.
V okruhu max 40 km od Považskej Bystrice je možné si vybrať dopravu prostredníctvom dovozu Sadesport. Táto služba je síce extra spoplatnená, veľkým benefitom však je, že bicykel k vám privezie náš technik, bicykel je skompletizovaný a ihneď pripravený na jazdu.
Je tovar dostupný?
Dostupnosť tovaru je pri každom produkte na našej stránke uvedená a pravidelne sa aktualizuje. Tovar, ktorý je uvedený skladom na predajni, je vystavený na predajni a je možné ho vidieť alebo hneď vyzdvihnúť na predajni. Tovar, ktorý je skladom na centrálnom sklade, je v našom príručnom sklade, po dohode vám ho radi čo najskôr pripravíme na predajňu alebo na odoslanie.
Tovar skladom u dodávateľa znamená, že tento tovar nemáme ani na predajni ani na sklade, ale nachádza sa na sklade u dodávateľa. Pri takomto druhu dostupnosti je zvyčajne dlhšia dodacia doba.
Ak nie je tovar dostupný, tovar nie je skladom ani u nás ani u dodávateľa. V takomto prípade je možné si pri tovare nastaviť strážneho psa. Po opätovnom naskladnení vám príde upozornenie na e-mail, že sme tovar naskladnili a je možné ho opäť objednať.
Kedy mi tovar príde po objednaní?
V prípade, že je všetko z vašej objednávky na centrálnom sklade alebo skladom na predajni, objednávka sa expeduje v rovnaký alebo nasledujúci deň, najneskôr však do 2 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch, najmä v čase väčšieho vyťaženia to môžu byť 3 dni.
Aký je stav mojej objednávky?
Stav svojej objednávky si skontrolujete jednoducho vo svojom účte. Ak je objednávka v stave prijatá, znamená to, že sme ju prijali a pracujeme na jej vybavení. O ďalších krokoch vás budeme informovať.
Je možné tovar vymeniť?
Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od nákupu. Ak sa tak rozhodnete, využite prosím online formulár pre vrátenie tovaru. Tovar nám vráťte v pôvodnom obale, nepoškodený a hlavne nepoužitý. Viac informácii nájdete na stránke tu.
Je možné Tovar vrátit?
Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od nákupu. Ak sa tak rozhodnete, využite prosím online formulár pre vrátenie tovaru. Tovar nám vráťte v pôvodnom obale, nepoškodený a hlavne nepoužitý. Viac informácii nájdete na stránke tu.
Po tom ako vyplníte online formulár pre vrátenie nám tovar môžete vrátiť osobne na predajňu, kuriérom alebo zadarmo prostredníctvom Packety (kód pre vrátenie prostredníctvom Packety: 90463160). Kód do Packety uvediete na najbližšom výdajnom mieste. ZADARMO prostredníctvom Packety nie je možné poslať späť nadrozmerné balíky ako bicykle, kolesá alebo detské sedačky.
Je možné objednávku zrušit?
Áno, objednávku je možné zrušiť telefonicky na 0917 555 567 alebo e-mail sadesport@sadesport.sk alebo nás kontaktujte v chate.
Ako postupovať pri reklamácii?
V prípade reklamácie tovaru prosím vyplňte online reklamačný formulár. Následne po vyplnení môžete tovar odoslať na našu adresu:
Peter Sádecký - SADESPORT
Hliníky 633/87
017 01 Považská Bystrica
e-mail: sadesport@sadesport.sk
Viac informácii nájdete tu.
v akom stave je moja reklamácia?
V akom stave sa nachádza vaša reklamácia, sa dozviete vo svojom účte alebo po prihlásení sa do reklamačného formulára, prípadne nás kontaktujte na sadesport@sadesport.sk. Zákonná doba na vybavenie reklamačného konania je 30 dní.
Ako zistím, že môj balík, odoslaný na reklamáciu, bol doručený do sadesportu?
Keď ku nám dorazí tovar na reklamáciu, budeme vás informovať e-mailom o tom, že sme tento tovar v poriadku prijali.
Chcel by si si tovar len vyskúšať na predajni, je to možné?
Áno, samozrejme, je to možné. Tovar, ktorý máme na centrálnom sklade je možné si na diaľku zarezervovať a nechať doručiť na predajňu s tým, že až na predajni sa po vyskúšaní rozhodnete, či ho chcete kúpiť. O tom, že je tovar pripravený na predajni vás budeme informovať e-mailom.
Kedy dostanem body za nákup do vernostného programu?
Odmena za každý nákup? To znie skvele! Pri väčšine tovarov je znázornený počet bodov, ktoré získate ich kúpou. Tieto body môžete uplatniť len ak ste registrovaný zákazník. Body za nákup vám pripíšeme po uplynutí 30 do vášho účtu. Akonáhle táto doba uplynie, je možné body využiť vo vašom účte a vy môžete tak nakupovať ešte výhodnejšie.
Doručujete objednávky Do Čiech?
Áno, do Čiech posielame objednávky prostredníctvom služby GLS alebo Packety. V prípade doručenia objednávky do Čiech akceptujeme len platbu vopred kartou alebo prevodom. Ak je hodnota objednávky vyššia ako 100 € doprava je zadarmo. Cenník dopravy do ČR najdeš tu.
Doručujete objednávky Do iných krajín EU?
Tovar doručujeme do viacerých krajín EU podľa aktuálneho cenníka.
Váhate s výberom? Ozvite sa nám.
Radi vám pomôžeme.
sadesport@sadesport.sk+421 917 555 567