Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru
Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru
Tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu je možné vrátiť/vymeniť do 14 dní od jeho prevzatia. Tovar musí byť nepoškodený a v pôvodnom obale. Je možné ho poslať kuriérom, poštou alebo vrátiť osobne. Pri vrátení/výmene alebo reklamácii tovaru je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe a vyplniť vhodný online formulár, na ktorý prejdete nižšie na tejto stránke. Ak nemáte registrovaný účet, budete potrebovať len číslo objednávky a e-mail, prostredníctvom ktorého ste u nás tovar nakúpili.
Ak ste registrovaný užívateľ, prihláste sa do svojho konta a vybavte požiadavku výmeny/vrátenia alebo reklamácie jednoducho a rýchlo cez svoj účet.
Spôsoby vrátenia/výmeny alebo odoslania tovaru na reklamáciu
- Osobne na našu predajňu v Považskej Bystrici
- Poštou na adresu/kuriérom: Peter Sádecký – SADESPORT, Hliníky 633/87, 017 01 Považská Bystrica.
- ZADARMO prostredníctvom Packety (neplatí pre bicykle, rámy, kolesá, detské sedačky) je možné balík odovzdať na ktoromkoľvek výdajnom mieste, kde pri odovzdaní balíka nadiktujete kód: 90463160. Na balík je nutné uviesť číslo vratky/reklamácie.
Ako postupovať?
- vyplňte správny formulár nižšie na tejto stránke
- zabaľte tovar tak, aby sa pri doprave nepoškodil
- po vyplnení správneho formulára a zabalení tovaru napíšte na balík vygenerované číslo vratky/reklamácie a vaše meno
- odošlite tovar prostredníctvom Packety alebo vami zvolenej kuriérskej spoločnosti na našu prevádzku